Author Message

<  PRODIGY LIVE  ~  The Prodigy in Denmark 28/2

PostPosted: Fri Jan 09, 2009 1:31 am
User avatarGeneralGeneralPosts: 2220Location: DenmarkJoined: Tue Sep 05, 2006 2:55 pm
weirdooo wrote:
we do.. but we wont pick u up :)

I was of course asking everybody else than you weirdooo :p

Anyway I got things sorted u fucka :lol:
Gonna be great seeing The Prodigy live again and looking very much forward to hear all the new shit! -See you all at the front row!!

PostPosted: Sun Jan 11, 2009 8:00 pm
Lectro wrote:
weirdooo wrote:
we do.. but we wont pick u up :)

I was of course asking everybody else than you weirdooo :p

Anyway I got things sorted u fucka :lol:
Gonna be great seeing The Prodigy live again and looking very much forward to hear all the new shit! -See you all at the front row!!

haha.. du er så fukin griner steffan..! :D jeg håber vi ses! jeg gir sgu en øl. jeg har været for meget efter dig haha! you know im messing

PostPosted: Mon Jan 12, 2009 1:17 am
User avatarGeneralGeneralPosts: 2220Location: DenmarkJoined: Tue Sep 05, 2006 2:55 pm
Ja, der er ingen sure miner.
Glæder mig til at se Prodigy live igen - bliver sq fedt! Og en øl lyder ikke dårligt, hehe ;)

See you at the gig!!

PostPosted: Wed Jan 14, 2009 9:28 pm
GeneralGeneralPosts: 1769Joined: Sat Sep 02, 2006 11:09 am
Jeg har lige fået min billet ind ad døren.... men... efter omen er jeg ikke helt sikker på om jeg gidder tage helt til kbh for det pis. IMD og omen lyder fanme som englands svar på det Gabry Ponte lort at AAB bonderøvene her oppe hører konstant når de cruiser i deres opel corsa eller golf 2. Jeg kunne aldrig lide WOF heller, men jeg troede/håbede at den måske var det "sorte får" på pladen, men jeg kan godt se tendensen nu. Lorte tekster og bonderøvs techno bip bip :( Som om de er gået efter Pendulums kunder samtidig med at de vil have the old school crew med på vognen.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =134264190
"Standing in the way of control" er New old school som ikke er pinligt at høre på imo.

PostPosted: Wed Jan 14, 2009 10:09 pm
User avatarCorporalCorporalPosts: 354Location: DenmarkJoined: Sat Sep 02, 2006 11:57 pm
jeg nåede sgu ikke at få de billetter :( egen fejl velsagtens, da det ikke ligefrem var fordi de blev revet væk.

Offline Profile WWW
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 8:59 am
lothario wrote:
jeg nåede sgu ikke at få de billetter :( egen fejl velsagtens, da det ikke ligefrem var fordi de blev revet væk.

Ville du være interreseret i eventuelt at købe min?

PostPosted: Thu Jan 15, 2009 10:01 am
User avatarCorporalCorporalPosts: 354Location: DenmarkJoined: Sat Sep 02, 2006 11:57 pm
s0ren wrote:
lothario wrote:

hmm, muligvis, men vil ikke give mere end de 400 den koster...har du kun én?

Offline Profile WWW
PostPosted: Thu Jan 15, 2009 10:06 am
lothario wrote:
s0ren wrote:
lothario wrote:

hmm, muligvis, men vil ikke give mere end de 400 den koster...har du kun én?

Ja jeg har kun én

PostPosted: Sat Jan 17, 2009 3:36 pm
User avatarColonelColonelPosts: 843Joined: Sun Sep 03, 2006 11:51 pm
hvis der er andre der har en extra billet, må i meget gerne sige til, jeg har en ven der ikke nåede at få en heller...

PostPosted: Thu Jan 22, 2009 4:10 pm
billetnet har frigivet nogle flere billetter, fik selv fat i to.

Offline Profile WWW
PostPosted: Sat Jan 24, 2009 9:45 pm
Så er alle 900 billetter væk!

Fik solgt min til 415 kr, så jeg tabte ingenting på billet gebyr eller porto.

PostPosted: Sun Jan 25, 2009 10:49 am
s0ren wrote:
Jeg har lige fået min billet ind ad døren.... men... efter omen er jeg ikke helt sikker på om jeg gidder tage helt til kbh for det pis. IMD og omen lyder fanme som englands svar på det Gabry Ponte lort at AAB bonderøvene her oppe hører konstant når de cruiser i deres opel corsa eller golf 2. Jeg kunne aldrig lide WOF heller, men jeg troede/håbede at den måske var det "sorte får" på pladen, men jeg kan godt se tendensen nu. Lorte tekster og bonderøvs techno bip bip :( Som om de er gået efter Pendulums kunder samtidig med at de vil have the old school crew med på vognen.

http://profile.myspace.com/index.cfm?fu ... =134264190
"Standing in the way of control" er New old school som ikke er pinligt at høre på imo.

Trist at høre, at du har det sådan. Jeg ville selv være meget frustreret hvis kongerne af big beat skuffede mig i sådan en grad, som du lyder skuffet. Kan godt forstå din frustration.

Heldigvis er jeg bare blevet mere og mere positivt overrasket hver gang jeg har hørt noget fra det nye album. Så bring it on! Glæder mig til at se dem fyre den af ;)

PostPosted: Sun Jan 25, 2009 12:06 pm
User avatarPrivatePrivatePosts: 131Location: SwedenJoined: Sat Sep 02, 2006 10:13 pm
cant wait for the gig. That week's gonna be one of the best. IMD on monday and gig on saturday woho!! 8-)

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 11:44 am
GruntGruntPosts: 24Joined: Fri Jun 06, 2008 9:45 pm
Hej!

Der skulle vel ikke være én af jer, der har en eller flere billetter tilovers?

Jeg er villig til at give mere end købsprisen!

Vh
Anders

PostPosted: Tue Feb 03, 2009 9:44 pm
GruntGruntPosts: 41Joined: Thu Jun 21, 2007 10:41 am
jeg så faktisk en på Ebay der havde to til salg imorges - prøv lige at tjekke siden ud....

All times are UTC
Page 2 of 3
37 posts
Go to page Previous  1, 2, 3  Next
Users browsing this forum: No registered users and 28 guests
Search for:
Post new topic  Reply to topic
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum