Author Message

<  INTERNATIONAL  ~  Suomi

PostPosted: Mon Feb 04, 2008 5:31 pm
PrivatePrivatePosts: 215Joined: Fri Dec 28, 2007 10:15 am
Nope.. 1 aikuinen meno-paluu ~60e. Tietty päiväkohtasia eroja, mutta sitä luokkaa.. Mutta sitten on vielä niitä juna/bussimatkoja jotka tekee vähän lisää, mutta ei ne paljoo maksa. Suolasin on edelleen toi lipun hinta, melkee saman verran ku matkat.. rosvousta :x

PostPosted: Fri Feb 08, 2008 11:18 pm
User avatarGruntGruntPosts: 40Location: FinlandJoined: Tue Sep 05, 2006 3:49 pm
ryanairilla noin halpa :shock: no ei oo paha hinta. tosin mulle sillä ei nyt oo niin merkitystä ku pappa betalar xD
mut hitto, sä lennät tampereelta, ois ollu hauska mennä samalla lennolla :wink:
onks tuolla summer sound system sivulla muuten noita junayhteyksiä vai mistä sä niitä katoit?
niin ja tosta nukkumisesta muuten, mä ainakin meinasin telttailla :-D

Offline Profile WWW
PostPosted: Sat Feb 09, 2008 5:38 pm
Ei muuta ku junalla tampereelle. En tiä noista junayhteyksistä varmaks, mutta näin olin kattovinani. Tosin ei hajuakaan, että kuinka kaukana se ite festarialue on noista kaupungeista, mutta siellä oli mun mielestä kuljetuksia sinne alueelle.
Tää ny oli kuitenki vaan tämmöne alustava suunnitelman poikanen, se on pakko kattoo vähän tarkemmin sitten ku oikeesti pitäis lähtee :)

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 10:05 pm
no juu. saas nähdä :-D mun pitäis tässä lähiaikoina varata jo se lento, kun isä on kovin innokas sen suhteen. en vaan yhtään tiedä mikä päivä meen ja mikä päivä tuun takasin. :?
ja niin, kerkeehän noita junia sun muita kattelee sit. :)

Offline Profile WWW
PostPosted: Mon Feb 18, 2008 12:33 pm
Voi perse, näin vähä pelkäsinki.. Digitalism ja Audio Bullys on eri lavalla ku Prodge :( Mää haluan eturiviin nii pakko mennä heti sinne, mutta noista päälavan siintyjistä ei tosiaan vois vähempää kiinnostaa muut ku to Simian mobile disco.. prkl :x Toivottavasti noi julkaisis vielä ihan minuuttiaikataulut noista esiintyjistä, nii vois kattoo onko mitään toivoo nähä kaikki

PostPosted: Thu Feb 21, 2008 10:15 pm
hehe mä en oo oikeestaan paljon kattonu ees ketä on milläkin lavalla..
ootsä miettiny jo mikä päivä sä lennät sinne ja mikä päivä tuut pois? :-D

Offline Profile WWW
PostPosted: Fri Feb 22, 2008 11:34 am
User avatarColonelColonelPosts: 868Location: FinlandJoined: Sat Sep 02, 2006 12:48 pm
Nyt alkaa semmonen kevyt vitutus hiipiä hipiään :x Mutta kun ei niin ei. Kissakin moukuu jatkuvalla syötöllä hoosiannaa kiimoissaan ja mulla menee kohta hermot :evil: Huvittavaa sinänsä - mitä tahansa sille sanoo niin samantein on persaus ilmassa ja katse kääntyy minuun päin :lol:

PostPosted: Fri Feb 22, 2008 11:51 am
Ihania nuo lemmikit :lol: En oo miettiny.. rupee muutenki mietityttään koko sheitti.. mutta luultavimmin oon siellä mahd. vähän, elikkäs lauantaina sinne ja sunnuntaina takas.. tulis johki roskildeen tai johki nii ei tarvis lähtee niin kauas :s Mutta ennen ku jotain parempaa ilmaantuu nii toi on alustava suunnitelma. :)

PostPosted: Wed Mar 26, 2008 2:45 pm
Viimeinki saatana uutta musiikkia :P varmaa 20. kertaa luukutan putkeen :-D

PostPosted: Wed Mar 26, 2008 4:17 pm
User avatarColonelColonelPosts: 868Location: FinlandJoined: Sat Sep 02, 2006 12:48 pm
Mjoo, tuo on hyvä alku vaikkakin on pelkkä taustalooppi :) Toivottavasti lisää seuraa pian.

PostPosted: Tue May 06, 2008 4:28 pm
Paskaaa.. en taida pystyäkkään lähteen mihkään.. Yötyöt ja YO-juhlat painaa päälle niin ettei millään pysty lähteen :evil:
Perse.. ei muuten harmittais ees niin pahasti, mutta joudun valtion poikaleirille (inttiin) heinäkuussa ja sieltähän ei sitten minnekkään lähdetä.. Jään odottelemaan Suomen keikkaa :(

PostPosted: Sun Jun 08, 2008 8:21 pm
User avatarGruntGruntPosts: 2Location: Helsinki, FinlandJoined: Sun Jun 08, 2008 7:50 pm
Hyvä Suomi!

Tulipahan rekisteröityä tänne viimein, eli terve vaan suomalaiskäyttäjillekin...
Mitäs muualle (?) Suomeen kuuluu? Kesä tuntuisi olevan pikkuhiljaa valloillaan, hellerajatkin on tainnut jo rikkoutua... :)

PostPosted: Mon Jun 09, 2008 4:25 am
Moro moro! Jaa mitäs tässä... töitä hakiessa ja persettä raapiessa :-D Suomen keikkaa tosiaan odotellaan täälläkin. Tosin jo päätin että jos Tukholmaan tai Tallinnaan ovat tulossa, niin liput hommataan ehdottomasti.

PostPosted: Sat Jun 14, 2008 1:59 pm
Tanska ja Norjakin kelpais :P Taitaa vaan mennä ens vuoden puolelle toi kiertue-osasto..

PostPosted: Sat Nov 29, 2008 5:22 pm
HERÄTYS SUOMI! :lol:

All times are UTC
Page 5 of 6
77 posts
Go to page Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
Users browsing this forum: No registered users and 9 guests
Search for:
Post new topic  Reply to topic
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum